Najdeš tu můj život,moje záliby,návody,recenze,novinky ze všech koutů ale hlavně kus mě.

Chorvatsko- Výlet na ostrov Cres

20. září 2014 v 23:25 | NikiScary |  Recenze,zážitky
Dobrý večer ^0^
Chystám se s velkým zpožděním napsat článek, který se ještě vztahuje k naší dovolené v Chorvatsku:)
Tak snad mě za ten jistě velice nezazivny článek neukamenujete :D

Během naší dovolené jsme si, mimo válení se na plazi, vyjeli i na jeden výlet.Řekli jsme si že když už jsme tady ,proč se nepodivat ještě někam a nezískat další super zážitek?!
Vybrali jsme si tedy ,podle mě, nejlepší výlet z nabidky a v pátek ráno vyrazili.

Jeli jsme lodí nejdříve na pláž kousek od ostrova Cres..
na této pláži bylo vážně krásně, byla malinká, ale měla sve kouzlo.
Voda byla nádherně průzračná..bylo fakt krásně vidět, docela do velké hloubky.
Taky kameny, mušle a to ostatní pod vodou bylo o něco jiné než na naší obvyklé plazi. (ano, mnohem hezčí :D)
Rybiček bylo všude plno a na útesu líně "leželo" asi 30 mořských ježků..byl to krásný pohled, fakt že jo:)

Potápění pro mušle už bylo horší..
bylo to hlouběji a občas to bylo vážně těžko k vydržení s dechem, ale i tak mám aspoň 6 hezkých "úlovků" :D
Na této plazi jsme ale bohužel byli jen chvilku, a tak jsme se brzy vraceli zase na loď, kde jsme měli na oběd nachystane grilované ryby se salátem a vekou..
joo jidlo bylo jednoduše úžasný :)

Zbytky z ryby se tady pravidelně hážou ,nebo z ruky dávají rackům, kteří obléhají úplně celou loď.
Na tenhle zážitek asi nikdy nezapomenu..dokonce si jeden racek vzal kousek ryby i z mé ruky, mazec!
Nikdy by mě nenapadlo ,že něco takového zažiju :)
Jakmile už nikomu nezbyly zbytky a racci byli dokonale přežraní, pluli jsme dál po moři na ostrov Cres.

Během této plavby jsem si pokecala s Američankou ,která seděla vedle nás..:)..to byla úžasná zkušenost 0.0
Prý mám moc dobrou angličtinu..haah Stop it! to vážně ne :D

Dojeli jsme na Cres a vyšli si na prohlídku, která zbytek naší family po chvili začala nudit ,a tak jsme se odpojili..
vite jak to bývá ,když máte s sebou dvě děti.
Mrkli jsme se po městečku a na stánky a nakonec zakotvili v restauraci na pivko a citronádu či co to pili ti malí haranti:D

Na zpáteční cestě jsem se ještě bavila s Kim a jelikož byla už trochu napita ,pokusila se se svou sestrou roztančit vrchní palubu do rytmu harmoniky. .bohužel nejspíš nevěděla, že Češi jsou takoví suchaři. -.-
Zatančila jsem si s ni teda aspoň já a za chvili..jsme byli zase zpátky v Rabacu (tam jsme bydleli).

Byl to krasnej výlet se spoustou zážitků, takže kdybyste někdy jeli do Rabacu (nebo někam poblíž) na dovolenou, vyberte si vylet s názvem "Fish Picnic" , můžu jen doporučit:)

Dobrou noc:)

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Mrkněte se do rubrik na to co vás zajímá:)